.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد 200 ايستگاه ثابت و سيار انتظامي در استان مازندران

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از ايجاد 200 ايستگاه ثابت و سيار انتظامي در جهت برقراري نظم و امنيت هم استاني ها و مسافران نوروزي در استان خبر داد .

سرهنگ "روح الامين قاسمي " با اعلام اين خبر افزود : در راستاي برقراري نظم و امنيت عمومي در ايام نوروز در سطح استان مازندران با تشکيل جلسات هماهنگي و تعامل با دستگاهها و سازمان هاي اجرائي در ستاد تسهيلات نوروزي استان تمهيدات لازم در اين ارتباط اتخاذ شده است .

وي افزود:ايجاد 200 ايستگاه ثابت و سيار انتظامي ، بکارگيري 13هزار نيرو، پوشش انتظامي ،ترافيکي، با استفاده از600 گشت خودروئي و موتوري ، 900 گشت زوجي و پياده بصورت همزمان در طول شبانه روز در محورهاي مواصلاتي استان و300 نقطه حادثه خيز ، ايجاد ستاد نوروزي در کليه شهرستان هاي تابعه ، نظارت بر اماکن عمومي ،ازجمله اقدامات فرماندهي انتظامي استان مازندران در ايام نوروز است .

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به نقش مهم مشارکت فعال مردم در راستاي ارتقاءامنيت پايدار ،از حضور موفق همياران پليس در طرح هاي ترافيکي خبر داد و افزود: 200 هزار هميار پليس به همراه 500 راهور محله در سطح استان مازندران پليس را در راستاي برقراري نظم و امنيت اجتماعي ياري خواهند کرد .

"قاسمي " از اقدامات فرهنگي و تبليغاتي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران در ايام نوروز با تهيه و توزيع بروشورهاي تبليغاتي خبر داد و افزود : در اين بخش نيز بيش از 100 هزاربسته اقلام تبليغاتي حاوي مطالب جذاب و خواندني به همراه هشدار هاي انتظامي و ترافيکي در ورودي شهرستان هاي استان مازندران در بين مسافران توزيع خواهد شد .

وي خطاب به مهمانان و مسافران نوروزي گفت : توصيه ها و هشدار هاي پليس را جدي بگيريد و در حين رانندگي با رعايت قانون ومقررات از رفتار هاي پرخطر پرهيز کنيد تا سفري خوشي را در اين ايام در استان داشته باشيد .

سرهنگ " قاسمي " استفاده از تلفن همراه ،عجله و شتاب زدگي در حين رانندگي و سرعت وسبقت غير مجازرا از جمله رفتار هاي پرخطر برخي رانندگان در جاده ها دانست و گفت : بهترين راه براي ترافيک روان در سطح جاده ها و شهرها اصلاح رفتار رانندگان است .

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اينکه هر وقت تعطيلات آغاز مي شود ، ماموريت نيروي انتظامي در تامين امنيت سنگين تر خواهدشد ،ضمن قدرداني از تلاش و زحمات کارکنان وخانواده نيروي انتظامي استان ،گفت :نظم و امنيت بهترين هديه به مردم است و ما از خدمت به مردم لذت مي بريم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.